Debian 3.1 Sarge DVD ISO

Merhaba;

Özgür yazılım felsefesi ışığında Linux öğrenmeye çalışan ben Debian sürümünü uzun araştırmalar sonucu kurma cesaretini buldum kendimde. Fakat gördüğüm kadarıyla 3.1 Sarge sürümü 14 CD // 2 DVD’den oluşuyormuş. Internetten aldığım takdirde 20 YTL’ye mal olacak bu bana :( Bu nasıl iştir anlamadım. 1-2 YTL’ye alınan DVD’ler kopyalanarak Linux ve Özgür Yazılım adı altında yaymak amacı güdülüyor, fakat istenen fiyatlar gerçekten çok abartılı!!! Tamam sonuçta fiziksel olarak sadece CD/DVD gibi görünüyor sonuçta bu işin zaman ve emek boyutu da var ama yine de 1 DVD ücreti 10 YTL olmamalı :(

Neyse sadede gelirsek, benim Debian 3.1 Sarge DVDlerine ihtiyacım var. Bana bu konuda daha uygun bir ücretle yardımcı olabilecek kimse var mı acaba? Kendim boş DVD’de getirebilirim.. İstanbul anadolu yakasındayım..

Şimdiden teşekkürler

Bahadır ZEREN