Re: tg3 ve 2.6.11

* Selcuk Erdem [2005-11-09 23:37:52+0200]

> Simdi farkettim 2.6.11'in kaldirildigini. Acaba Serdar Aytekin'in
> hazirladigi rehberde ( http://sss.debian-tr.org/ch02.html ) anlatılan
> yontemle derleme yaparsam onceki ayarlarımı, modullerimi tasimis oluyor
> muyum? Oradan anlayamadim...

Serdar'in 2.1.1 maddesinde belirttigi gerekceler mevcut degilse hic
derleme yapmayin bence.  Yukarida onerdigim sekilde unstable veya
testing'den linux-image-2.6-686'yi kurun gitsin.  Sisteminizde su an
cesitli modul kaynaklarindan derleyerek kurdugunuz ekstra moduller
(nvidia suruculeri gibi) varsa yeni kuracaginiz cekirdekle bunlari
tekrar derlemeniz gerekebilir.  Ama cekirdek guncellediginize gore bu
zaten her halukarda (yani cekirdegi derleyerek veya benim onerdigim
sekilde hazir paketten kurarak) goz onune almaniz gereken bir durum.

Yok eger sisteminiz mevcut durumda zaten Debian depolarindan cekilmis
hazir bir cekirdekle calisiyorsa (stock kernel) onerdigim yontem (stock
kernella guncelle) daha da onerilir bir hale gelir. :-)