qSheff Manager 0.8BETA

Selamlar
EnderUNIX qSheff uygulması için bir yönetim arayüzü yazdım. Şu anda BETA ama bir çok işi yapabiliyor.
Python ve ncurses kullandım. GPL olarak dağıtabilirsiniz. http://www.linuxprogramlama.com/ adresinden
temin edebilirsiniz. Uygulamanın kuruluma veya herhangi bir ayarlamaya ihtiyacı yok sadece tar.gz açın
ve kullanmaya başlayın. Tabi ki öncelikle sisteminizde qSheff kurulu olması lazım. Sadece deneme yapmak isterseniz eğer qSheff kurulumu içindeki conf dosyalarını /usr/local/etc/qsheff icine kopualayınız veya dizini
bulmazsa yerini sizden isteyecektir. Gerçek sisteminizde ise önce conf dosyalarının bir yedeğini almayı unutmayınız.
Güle güle kullanın.
Saygılarımla
M.Ali VARDAR