Re: Penguence Dergisi ve Debian Bolumu

Kurulum neden gerçekleşmiyor onu yazarsanız iyi olur. Yani kurulumdan
sonra ne ile karşılaşıyorsunuz?

http://www.debian.org.tr/?q=debian-installation

Adresinde ayrıntılı olarak anlatılmış, oradan bakarak bir hata yapıp
yapmadığınızı kontrol edebilirsiniz.

Kolay gelsin.

29.09.2005 tarihinde kemal özdoğan <kozdogan@gyte.edu.tr> yazmış: