Re: update sorunu

* Selcuk Erdem [2005-09-09 20:43:46+0300]
> Yazilim secimi ekranina geldigimizde 'Masaustu ortamini' secmekle 'elle
> paket secimi yap' secenegini secip 'apt-get install x-window-system gdm
> gnome kde' seklinde deavm etmek ayni sonucu vermiyor galiba? Aslinda
> ayni olmasi beklenir ama olmuyor gibi geldi bana. İkisi arasinda bir
> fark var mi? Bazi ayarlar otomatik yapiliyor mu acaba? (Mesela gnome
> volume managerla ilgili ayarlar. Cunku elle yaptiginizda sanki usb'ler
> otomatik baglanmiyor, ama emin degilim)

"Masaustu ortami" tasksel paketinin sagladigi kurulum gorevlerinden
biri.  Su an makinemdeki tasksel kopyasina gore (ki Sarge sonrasinda
degistigini biliyorum) bu gorevin icerigi soyle:

    Key:
      x-window-system-core
      gnome-desktop-environment
      kde-core
      kdeadmin
      kdeartwork
      kdegraphics
      kdemultimedia
      kdenetwork
      kdeutils
      kdepim
    Packages:
      gdm
      gnome
      kde
      xscreensaver
      fortune-mod
      menu
      mozilla-browser
      mozilla-psm
      gimp
      openoffice.org-bin
      myspell-en-us
      myspell-en-gb

Dolayisiyla evet, 'apt-get install x-window-system gdm gnome kde'den
farkli.  Kurulumda tasksel asamasi pas gecilmisse, kurulum sonrasi bu
programi calistirmak mumkun tabii.