Re: update sorunu

Serdar Karacay wrote:
 Merhaba Selçuk,
Cewabınız için teşekkürler yok tandar kurulum oldu debianını kurulumunda seçtim

Ben anlayamadım meyi sectiginizi. tandar > standart galiba :) Neyse benim iyi bilenlere sorum su olacak: Yazilim secimi ekranina geldigimizde 'Masaustu ortamini' secmekle 'elle paket secimi yap' secenegini secip 'apt-get install x-window-system gdm gnome kde' seklinde deavm etmek ayni sonucu vermiyor galiba? Aslinda ayni olmasi beklenir ama olmuyor gibi geldi bana. İkisi arasinda bir fark var mi? Bazi ayarlar otomatik yapiliyor mu acaba? (Mesela gnome volume managerla ilgili ayarlar. Cunku elle yaptiginizda sanki usb'ler otomatik baglanmiyor, ama emin degilim)

Tesekkurler

S:E