Re: xkb ve gnome hatasi

Selam,
Cts 03 Eyl 2005 07:47 sularında, Can Kavaklıoğlu şunları yazmıştı:

> Bunun sebebi ise yine evvelki paket yükleme sıkıntıları olsa gerek.
> Burada atılabilecek bir adım
>
> aptitude install gnome-desktop-environment
>
> komutu ile belirtilen gnome-desktop-environment paketini yüklemeye
> çalımak olabilir. Bu komut size gnome-desktop-environment paketi
> içindeki kurulmayı reddeden paketi gösterecektir. Bu şekilde ilerleyerek
> yüklemedeki sorunu yaratan paketi bulabilirsiniz. Muhtemelen bu evvelden
> yüklenmiş ve şimdi sorun yaratan bir paket olacaktır (mesela başka bir
> depodan üst sürümü yüklenmiş bir paket). Sorunlu paket bulunduktan sonra
> [...]
Bu noktada bunun doğru olmadığını belirtmek zorundayım.
Kararlı sürümde bulunan gnome-desktop-environment paketi,
kararsız sürümde bulunan bir pakete bağımlı olduğundan
dolayı kurulamaz. Ben bu paketi kurduğum için (nasıl olmuş
bilmiyorum) kararlı sürümdeki birçok paketi kuramaz
hale gelmiştim. Liste arşivinde biraz gerilere giderseniz,
Sarge ve libsdl-dev konulu epostayı bulursunuz.

Sanırım karasız sürüm kararlı sürüm olarak ilan edilirken
içinde hala kararsız sürüme özgü paketler kalmış...

Esen kalın,
Nilgün