Re: xmms'de ses ve nfts diski

Serdar Karacay wrote:

>  Merhaba Debian'cilar
> 1.xmms de ses çikmiyor

># alsaconf
ile tekrar yapılandırırıp denermisiniz ..

http://www.serdaraytekin.com/docs/os/debian/sarge/book/ch07.html#id2534796

> 2.Ben diskimi 1 hafta önce debian kurmak amaciyla 120gb samsung sata
> diskimi nfts(20gb vindoz 78gb serdar depo) ve 22gb debain ext3 olarak
> formatladim.
> Sorun su ben serdar nfts diskine nasil ulasabilirm

/etc/fstab dosyasına aşağıdaki satırı eklemelisin.
Burada `sda3` kısmının windows yüklü partitionun, `/windows` kısmının
ise windowsu bağlayacağın dizin olduğunu unutma.

/dev/sda3       /windows        ntfs
noauto,users,umask=0222,ro,iocharset=utf8       0       2

> ve onun uzerinde yazma hakkim olacak mi??

ntfs üzerine yazma işlemi şu an pek tavsiye edilmiyor.
inceleyebilirsin:
http://linux-ntfs.sourceforge.net/

> ve debian sadece root dosyasi var bende etc dizini göremiyorum yedek
> dosyasi ve home dosyalari nerde göremiyorum bunlari nasil yapabilirim.

belirttiğin dizinlerin `/` altında olması gerekli.
farklı birşeyden bahsediyorsan detaylandırman gerekli.

> Yardimlarinizi bekliyorum....
>
> Tesekkürler...

rica ederim.

iyi çalışmalar,