ipaq ve synce, raki kullanimi sorunu

Selam,
HP Ipaq 6340 bir Pocket PC var.
Bu aygitin evulotion ya da Kontact ile takvim, gorev ve adres defterini
paylasmasini istiyorum.

Bunun icin bayagi bir dokuman inceledim ve synce + multisync ile evolutionu
paylasmam bir kere mumkun oldu. Ancak daha sonra yapilan degisiklikleri
sencronize edemedigim gibi artik ttyUSB0 uzerinden PocketPC'yi baglasam da
synce programinin grafik ara yuzunun sag alt koseye yerlesen raki modulu
baglanti olmadigini soyluyor.

Ingilizcem cok yeterli olmadigi icin bir seyler mi atliyorum. Bu konuda benzer
bir baglanti kullanan var mi?
--
Av. Mehmet Ali Köksal
Ortak Hukuk Bürosu * Law Office