Re: xorg da son durum ve yardım talebi

> bu komutun yaptığı işi Xorg'un yapılandırma dosyasında belirterek
> yapabilirsiniz sanırım. en azından xfree86'da öyle yapılıyor.
> xfree86'nın yapılandırma dosyası olan XF86Config-4'te klavyeye ait
> bölümde şöyle bir satır var,
>
> Option          "XkbLayout"     "tr"

Bende /etc/X11/xorg.conf dosyasında bu satır var.
Buna rağmen açılışta "X sistemi klavye ayarları sizin mevcut GNOME
klavye ayarlarınızdan farklı. Hangi ayarı kullanmak istersiniz?"
şeklinde bir ileti çıkıyor. X ayarlarını kullan ve GNOME ayarlarını
kullan şeklinde iki seçenek var. İkisi de olumlu sonuç vermiyor.

Ayrıca,

"XKB yapılandırılması etkinleştirilirken hata.
Muhtemelen dahili X sunucu sorunu.

X sunucu sürüm bilgisi:
The X.Org Foundation
60802000

Eğer bu durumu bir hata olarak bildirirseniz, lütfen bunları ekleyin:
- xpop -root | grep XKB çıktısı
- gconftool-2 -R /desktop/gnome/peripherals/keyboard/xkb çıktısı"

şeklinde de bir ileti geliyor.

Çok iyi bilmiyorum ama sorun biraz da gnome ile ilgiliymiş gibi geliyor
bana.

Aşağıdakini de deneyeceğim şimdi.

Teşekkürler.