Soundserver(artsd) 6 (SIGABRT) sinyali vererek coktu

Selamlar,
Testing 2.6.8-2-386 ibm r40 ile kullanmaktayim.
Uzunca bir suredir sorunsuz ilerlerken bugun aldigim hata raporu ile caresiz kaldim.KDE
cokus bilgi sistemi acilista "Soundserver (artsd) coktu,6(SýGABRT) sinyalini yolladi"
hatasini verdi.

Normal olarak actigim son kde sezonunda bircok program yukledim (apt+dpkg ile) ve
dist-upgrade yaptim.Bir yerde ses sistemini secmem istendi,bu soru ile ilk kez
karsilastigim icin otomatik secenegini sectim ve sanirim sorunlar bu sekilde basladi.Bu
soru hangi uygulamayi yuklerken soruldu hatirlayamiyorum ama muhtemelen "gnome"
yuklenirkendi.

En basta aldigim hatanin disinda amarok "11 (SIGSEGV)" hatasi vererek cokuyor,xmms
calisiyor ancak sarkilar normalden hizli (2x hizlandirilmis gibi) caliyor.Ayrica
enteresandir ki synaptic de calismiyor.

bugs.kde.org ve googlea basvurdum ama cozum olabilecek bir sey bulamadim,herkese kolay
gelsin

Bu arada apt ile son yukledigimiz programlarin tarihe gore siralanmis bir listesini almak
mumkun mu?