Re: Konqueror Problemi

	Merhaba...
Çarşamba 06 Temmuz 2005 23:41 tarihinde, koray şunları yazmıştı:
> Merhabalar,
> Amaç günü kurtarmaksa böyle bir çözüm yolu işe yarayabilir, ancak bu
> yöntemin sorunun tam da ortasını hedef alamadığı da gerçek.
> Örneğin o animasyonları görmek isteyen birisi için bu yöntem pek bir şey
> ifade etmeyebilir.

	Bahsettiğiniz sorunun browser ile  bir ilgisi yok, çünkü aynı versiyondaki
firefox browser Microsoft Windows işletim sistemi üzerinde aynı flash
animasyonlarını gayet güzel gösteriyor. Ayrıca yanlış hatırlamıyor isem opera
kullandığım dönemdede aynı sorunu yaşamıştım, bu sorun Macromedia Flash
player'ın içerisinde olan bir sorun (elbette bu sorunu tetikleyen flash
animasyonunu hazırlayan kişidede hata vardır). Bir kaç 100.000 e-posta atsak
acaba düzeltirlermi çok merak ediyorum.

not: opera'da standartlara %100 uymuyor ve hataları en iyi görünebilecek
şekilde düzeltiyor.

--
Saygılar && İyi çalışmalar
Timu EREN (a.k.a selam)