Re: Warning only 896MB will be used. Use a HIGHMEM enabled kernel.

   Merhaba...

On 7/6/05, y0rk <y0rktr@gmail.com> wrote:
> selamlar,
[kes]
> satırını ekledim ve tekrar başlattım. Debian GNU/Linux, kernel 2.6.8
> seçtim. Bir sürü hata vs... :(
> modprobe hatalari ekranı doldurdu. sanırım yanlış bir şey yaptım.
> Degişikligi geri aldım.
>
> Kullandıgım disk SATA viasata driveri kullaniyor. Bununla alakalı
> olabilirmi?
> Nasıl düzeltebilirim?
>
> makinam
>
> amd64 3200+ , 2gb ram, 2 x 160 gb sata disk
>
> debian 3.1 sarge 2 dvd medyasıda elimde var.
> ilginize teşekkürler...

[/kes]

> --

mkinitrd komutu ile bir initrd oluşturabilirsiniz. mkinitrd
2.6.8-2-386 -o /ahanda/buraya/yaz/initrd-2.6.8-2-386 gibi bir şey
olması lazımdı. man mkinitrd komutu ile kontrol edin, daha sonra
/ahanda/buraya/yaz dizini içerisindeki initrd-2.6.8-2-386 dosyasını
boot altına kopyalayın. Burada debian yolu ile kernel derlerken eğer
kernelinize initrd desteği vermişseniz ve --mkinitrd parametresi ile
birlikte derlerseniz eğer
kernel paketi kurulurken initrd'yi oluşturacak ve menu.lst dosyasını
düzenleyecektir.

--
Saygılar && İyi Çalışmalar
Timu EREN ( a.k.a selam )