Re: Ufak bir E-Posta Yazılımı Anketi

[...]
    AK> Soru: Bir kullanıcı olarak e-posta yazılımı olarak Evolution'ı
    AK> mı yoksa Thunderbird'ü mü tercih ediyorsunuz ? Tercihinizle
    AK> birlikte nedenini de yazarsanız çok memnun olurum.[...]

E-posta icin VM, news icin GNUS kullaniyorum (kisi de emacs altinda
calisiyor).

http://www.wonderworks.com/vm/
http://www.gnus.org/

Nedeni hem aliskanlik (10-15 yasinda bu paketler en az), hem benim
kullanimimda hissettigim bir eksikliklerinin olmamasi.  GNUS'u e-mail
icin kullananlar da memnun, ama ben denemedim.

BM