From: Alper KANAT [mailto:tunix@raptiye.org]
Sent: Sat 3/26/2005 4:06 AM
To: Linux Sohbet; Debian Listesi
Subject: Ufak bir E-Posta Yazilimi Anketi

Merhaba,

Su anda gerçekten merak ettigim bir konu oldugu için söylüyorum. Debian
kullaniyorum ve su anda Mozilla Thunderbird kullaniyorum. Aslina
bakarsaniz Thunderbird'den memnunum. Ama news okuyucu olarak kötü
çalisiyor. Offline çalisma özelligi iyi degil... Zaten açtigi bir
basligi tekrar tekrar indirmeye çalismalar, açilan resmi tekrar
indirerek bilgisayara kaydetmeye çalismalar vs.. Bu konuda sikintisi
olmasa aslinda gayet iyi çalisiyor..

Ama bu nedenle ve download limiti gibi acayip bir sorunla (ara ara)
karsilastigimdan Pan kuruyorum su anda... Fakat sormak istedigim birsey
var sizlere..

---

Soru: Bir kullanici olarak e-posta yazilimi olarak Evolution'i mi yoksa
Thunderbird'ü mü tercih ediyorsunuz ? Tercihinizle birlikte nedenini de
yazarsaniz çok memnun olurum.

Simdiden tesekkür ederim..