Re: EPS dosyası

Merhaba,

On Tue, 2005-03-22 at 12:27 +0200, elif wrote:
> Elimde bir EPS dosyası var ancak açamıyorum. Açmak için hangi programı
> download etmek gerekir? Nereden download edebilirim?

E-posta başlıklarınızdan görebildiğim kadarıyla Windows kullanıyorsunuz.
EPS (Encapsulated Postscript) kolaylıkla PDF'e dönüştürülebilir bir
dosya türü ve bildiğim kadarıyla Adobe Acrobat Reader ile açılabiliyor.

Eğer yakında biryerlerde Linux varsa bu dosyayı açmak için "çift
tıklamanız" yeterli olacak.

İyi eğlenceler,
--
.O.