RE: sarge kurdum ama...

Title: RE: sarge kurdum ama...

-----Original Message-----
From: Erol [mailto:erol@geekizm.org]
Sent: Tuesday, March 22, 2005 12:54 PM
To: debian-user-turkish@lists.debian.org
Subject: Re: sarge kurdum ama...

@ hangi sürüm kernel kullaniyorsunuz? 2.4'de bende bu tip
sorunlar yasamistim, daha sonra 2.6.8'e yükselttim ve bir
sorunum kalmadi.
Kernel 2.6.8 (linux26 yazip baslamistim boot ekranindan)
Ancak ilk açilista ses çikip ta ondan sonra kaybolmasi çok garip..
Tekrar nasil configure edebilirim ses ayarlarini..

@ "whereis apache" olarakta aratmayi deneyebilirsin, ama büyük
ihtimal makinende Apache yüklü degil gibi gözüküyor. ki PHP'nin
"www" klasörü ile bir alakasi yoktur. "www" (veya Apache'nin kurulu
oldugu herhangi bir dizin) Apache'nin klasörüdür genelde. önce Apache'yi
kurup, daha sonra PHP'yi Apache'ye httpd.conf konfigurasyon dosyasi
icine;
Apache yüklü ve düzgün çalisiyor.

AddType application/x-httpd-php .php

satirini ekleyerek tanitabilirsin. böylece Apache PHP'yi tanir
ve yorumlar. belgeler.org'da "Apache, PHP NASIL" sayfalarina
ulasabilirsin.

Sanirim bu isimi görebilir,
Bu arada php varsayilan olarak sisteme kuruluyormu onu merak ettim..