Re: xmms, mp3 streaming, protokoller, parca isimleri, internet, radyo, vs.

Paz, 2005-03-20 tarihinde 22:57 +0200 saatinde, Emre Sevinc yazdı:
> xmms, mp3 streaming, protokoller, parca isimleri, internet, radyo,
> vs.
>

> Debian GNU/Linux sistemimde xmms ile SwissGroove radyosunu [1]
> dinlerken aklima bir soru takildi:
>
> Radyo yayini, MP3 streaming seklinde, yani upuzun bir
> tek bir Mp3 parcasi gibi. xmms bana sarki ile ilgili
> bilgi gösterdigi kisimda dogal olarak sadece radyoya
> dair basit bir bilgiyi, slogani, vs. kayan yazi
> olarak gösteriyor. Ancak o anda calmakta olan
> parcayi, ismini, cismini, vs. detayini merak edersem
> gidip web sayfasindaki listeye bakmak durumundayim.

> [...]
Merhaba,
Xmms sizin verdiğiniz linkte parça listesi göstermiyor ancak
http://www.virginradio.co.uk/thestation/listen/index.html linkinde
classic rock istasyonunu dinlerken istediğniz bilgileri gösteriyor.
Ayrıca vlc kurarsanız her ikiistasyonda da istediğiniz bilgileri
izleyebiliyorsunuz. Size vlc yardımcı olabilir.
İyi çalışmalar.

--
Dr. Zeki Çatav <zcatav@isnet.net.tr>
Türkiye Yüksek İhtisas Hastanesi Kalp Damar Cerrahisi Kliniği