xmms, mp3 streaming, protokoller, parca isimleri, internet, radyo, vs.

Title: xmms, mp3 streaming, protokoller, parca isimleri, internet, radyo, vs.

Debian GNU/Linux sistemimde xmms ile SwissGroove radyosunu [1]
dinlerken aklima bir soru takildi:

Radyo yayini, MP3 streaming seklinde, yani upuzun bir
tek bir Mp3 parcasi gibi. xmms bana sarki ile ilgili
bilgi gösterdigi kisimda dogal olarak sadece radyoya
dair basit bir bilgiyi, slogani, vs. kayan yazi
olarak gösteriyor. Ancak o anda calmakta olan
parcayi, ismini, cismini, vs. detayini merak edersem
gidip web sayfasindaki listeye bakmak durumundayim.

Bu isi beni web sayfasina yollamadan yapabilecek bir
sistem, bir protokol, program vs. var midir?

Mevcut protokol ile mümkün görünmüyor bu ama
yine de bir sorayim dedim belki daha bilgili birileri
ufkumu genisletebilir.

1- http://www.swissgroove.ch/