Re: apt ve synaptic paket yoneticisi hk.

Cok tesekkur ederim
adsl gelince nispeten eski cdlerden kurdugum sistemimi yenileyeyim istedim.su an
dist-upgrade ile testing depolarından sistemimi guncelliyorum.sonuclanir
sonuclanmaz deneyecegim ve size haber verecegim.
tekrar cok sagolun ilginiz icin.
murat