Sistemler arası güncelleme

Merhaba

Evde ve iş yerinde iki bilgisyarım arasında (her ikiside debian sarge
ama eve ubuntu da kurabilirim) senkronizasyon sağlamak istiyorum.

Evde internet bağlantısı yok. Buradaki sistemimde veya evde üzerinde
çalıştığım belgeleri artırımlı yedekleme yoluyla güncel tutmak
istiyorum. Veri transferi için 128 mb lik flash disk kullanacağım.

Acaba rsync yeterli olur mu ? Yada sizlerin önerebileceği bu iş için
yazılmış daha basit bir program var mı ? Yanıtlar için teşekkürler.