Re: gcc, cc problemi

Merhaba,

On Sat, 2005-03-19 at 14:39 +0200, Azer Demir wrote:
> enver bey ne yazık ki şu an için ethernet kartımı tanıtamadığım için
> build-essential paketini windows üzerinden indirdim, bağımlılıklarına
> bakıp bağımlılığı olan bazı paketleri de indirdim, bazıları zaten
> vardı. g++ ve dpkg-dev paketlerinin ise amd64 versiyonunu bulamadım
> amd64 depolarında. aslında benim sormak istedğim bu paketin bana ne
> yarar sağlayacağı. paketle ilgili bilgilerin bulunduğu dosyada paketin
> tanımını okudum, bazı yerleri anladım, fakat bazı yerleri anlamakta
> güçlük çektim, bu paketin ne işlerde kullanıldığını ve benim yaşadığım
> [...]

Sistemimde (unstable):

        skyblue@roadrunner:~$ ls -l /usr/bin/gcc*
        lrwxrwxrwx  1 root root     7 2004-11-15 18:10 /usr/bin/gcc -> gcc-3.3
        -rwxr-xr-x  1 root root 85196 2005-03-13 03:47 /usr/bin/gcc-3.3
        lrwxrwxrwx  1 root root    10 2004-11-15 18:10 /usr/bin/gccbug -> gccbug-3.3
        -rwxr-xr-x  1 root root 16056 2005-03-13 03:39 /usr/bin/gccbug-3.3
        skyblue@roadrunner:~$ dpkg -S /usr/bin/gcc-3.3
        gcc-3.3: /usr/bin/gcc-3.3

şeklinde görünüyor. Sorunuzu yanıtlarken sisteminizde bazı paketlerin
eksik olduğunu tahmin etmiştim, bu eksikliği gidermek için de
ihtiyacınız olan tüm paketlere bağımlı olduğundan bunların hepsinin
kurulmasını sağlayan build-essential paketini kurmanızı önermiştim.

İyi eğlenceler,
--
.O.
..O   Enver ALTIN                   |   http://skyblue.gen.tr/