Re: gcc, cc problemi

>apt-get install build-essential

meraba,
enver bey ne yazık ki şu an için ethernet kartımı tanıtamadığım için
build-essential paketini windows üzerinden indirdim, bağımlılıklarına
bakıp bağımlılığı olan bazı paketleri de indirdim, bazıları zaten
vardı. g++ ve dpkg-dev paketlerinin ise amd64 versiyonunu bulamadım
amd64 depolarında. aslında benim sormak istedğim bu paketin bana ne
yarar sağlayacağı. paketle ilgili bilgilerin bulunduğu dosyada paketin
tanımını okudum, bazı yerleri anladım, fakat bazı yerleri anlamakta
güçlük çektim, bu paketin ne işlerde kullanıldığını ve benim yaşadığım
gcc paketinin kurulu olup da gcc ve cc komutlarını konsoldan
çalıştırama problemim için ne fayda sağlayacağını kısaca yazarsanız
sevinirim.
kolay gelsin.