Re: Ubuntu sitesi

Merhaba,

On Fri, Mar 18, 2005 at 11:27:53PM +0200, Deran Delice wrote:
> Şu an açıkcası elimde hazır döküman yok. Bu yüzden bu isteğimin
> yanlışlığını anladım. Öncelikle bir site ve döküman çalışmalarına
> başlamam gerektiğini anladım. Bu yüzden
> http://www.linuxcuyuz.biz/ubuntu/ sitesini kurdum. Site içeriğini
> tamamladıktan sonra eğer sizde isterseniz yönlendirme yaparsınız.Fakat
> sizden drupal konusunda bir kaç yardım bekliyorum. Öncelikle drupal'ın

Drupal konusunda sahsen cok yetenekli olmamakla birlikte elimden gelen
yardimi yaparim. Listede drupal konusunda dneyimli olan arkadaslar da
fikirlerini yeri geldikce beyan eder, cozum yontemleri sunarlar.

> resmi bir türkçe çevirisi mevcut değilmiş eğer sizin için bir mahsuru
> yoksa sitenizde kullandığınız çeviriyi bana verebilirmisiniz ? Birde
> tema kurmak için uğraştım ama başaramadım.Gerekli dosyaları /themes/
> klasörü içine attım ama sanırım bir şeyleri eksik yapıyorum.Bu konu
> hakkında bilginiz var ise yardımlarınızı bekliyorum.

Sitedeki ceviriyi veririz tabiki sorun degil. Ancak cevirinin cok buyuk bir
kismi eksik. Sadece kullaniciya bakan yonu ile cogu kisim cevirilmis
durumda ancak yonetici paneli vs. neredeyse hic cevrilmedi.

Drupal konusunda yardimci oluruz, problem olmaz ubuntu-tr icinde debian-tr
deki yapinin benzerini olustururuz. Ancak su an icin boyle bir calisma
erken olabilir, onerim ilk calismalarin debian-tr altinda baslatilip
orada olgunlastiktan sonra farkli bir siteye aktarilmasi yonunde.

Ama bu tamamen sizin takdirinizde olan bir durum. Siz dilerseniz farkli
site olusturabilirziniz, bizde elimizden gelen yardimi yapariz. Bu siteye
ubuntu-tr adresini yonlendiririz hic sorun degil.

Hatta ubuntu-tr icinde bu calismayi baslatabilirsiniz. Secim size ait
ben sadece kendi goruslerimi ifade ettim. Amac daha oncede belirttigim
gibi gucumuzu, motivasyonumuzu cok fazla bolmeden calismalari tek cati
altindan yurutmeye calismak -gerekirse- daha sonra (calismalar belirli bir
olgunluga eristikten sonra) ubuntu kismini ayirmak yonunde.

--
Saygilarimla,
Serdar Aytekin