Re: Ubuntu sitesi

Merhaba,

Kisa vadede degil ama uzun vadede ubuntu-tr ile ilgili calismalar
olacak. Ancak siz bu konuda ciddi bir hazirlik yapmissaniz domaini
size yonlendirebilirim veya hosting ile birlikte size ubuntu-tr'yi
kullanabilme imkani sunabilirim.

Ancak su an icin cok fazla calisma yoksa elinizdeki belgeleri
debian-tr uzerinden de yayinlayabiliriz. Bu belgeler belirli bir
olgunluga ulastiktan sonra ubuntu-tr'ye aktarilabilir. Bu belgelerin
su an icin daha derli toplu olarak sunulabilmesini ve erisimin
kolay kilinabilir olmasini saglayabilir. Cok fazla bolunmusluk
olmasini engeller.

Ama ifade etttigim gibi bu konuda daha fakli ve ciddi bir calismaniz
varsa ubuntu-tr icin yardimci olurum.

Bu konuda liste uyelerinin de farkli oneri/dusunceleri olabilir
diyerekten konuyu liste uzerinden aktarmak istedim. Dilerseniz
detaylarla ilgili bana ozelden de yazabilirsiniz.

--
Saygilarimla,
Serdar Aytekin