dmesg, kernel derleme, kismet

merhaba,
dmesg deyince
codec_semaphore: semaphore is not ready [0x1][0x700300]
codec_write 1: semaphore is not ready for register 0x54
dolusu bir ekranla karsilasiyorum,
bu sorunu nasil asabilirim, boot.log'u baska nasil gorebilirim.

bu kernel derleme konusunda da mail atan arkadaslarla ayni problemi
yasiyorum, yeni bir debian kullanicisi ve hic kernel derlememis bir
insan olarak (en azindan bilincli bir sekilde) dun gece gec saatlerde
kernel derlemeye karar verdim. cunku anladim ki bundan kacis yok ve
illa bir yerde tikaniyorsunuz. ben ati driver'i yukleme asamasinda
tikandim mesela.
dedim ki gecenin bir vakti ingilizce kaynakla ugrasilmaz, birseyler
atlarsin falan, gir serdaraytekin.com'a vardir orda turkcesi.
bulamadim ne yazikki. belgeler.org'tan linux-NASIL belgesine baktim
ben de denilenleri aynen yaptim (diye umuyorum), sonuc tabiki husran,
ben de uyuma karari oldum bunun uzerine

acaba takilma senaryolarini de iceren guzel bir turkce kaynak var mi
konuyla ilgili

hazir mail atmisken, gecenlerde sordugum ama cevap alamadigim bir
soruyu da yenilemek  istiyorum.
yine serdaraytekin.com'dan bakarak kurdugum ipw2200 kartim ile
isyerinde ayarlarini bildigim bir network'e baglanabiliyorum. ancak
okulun kutuphanesinde herkesin girdigi network'e giremiyorum. kismet
calistirayim diyorum:
"/proc/driver/aironet/wlan0/Config" dosyasini ariyor ve bulamiyor
dogal olarak, kismet.conf'da yapmam gereken degisiklik nedir?
internette ariyorum bulamiyorum örnek bir kismet.conf, muhtemelen benim ozrum
ama ozurlu insanlari sevelim ve  koruyalim, onlara da yasama sansi taniyalim
lutfen yardim,
saygilar,
erhan