Re: e harfimi yitirdim.

Merhaba,

* Oktay Ozcengiz [2005-03-16 16:36:11+0200]
> Debian net install Cd'si ile kurulumu tamamladım. Klavye ayarları için o
> denli kurcaladım ki şu an ne yaptığımı dahi unuttum.
>
> Gerek konsolda, gerekse xterm altında e harfini ve i harfini kullanamıyorum.
> (ne yazabiliyor, yapıştırdığımda dahi göremiyorum). Ama ilginçtir her iki
> harfin de büyüklerini görebiliyor ve yazabiliyorum.
>
> Bir ara avro karakterini görebilmek için biryerleri karıştırmış olabilirim.
> Bundan mı acaba?
>
> Ek: xterm altında Home ve End tuşlarım da çalışmıyor. "~" (tilde miydi?)
> işareti çıkıyor.

> [...]

Biraz once bu kategoride bir sorun icin onerdigim cozumu siz de dener
misiniz?

_Root_ olarak asagidaki komutlar (bu paketlerin bir kismi zaten kurulu
olabilir):

    # apt-get install language-env xfonts-terminus console-terminus

_Normal kullanici_ hesabinizla:

    $ set-language-env -l tr

    Ontanimli cevaplarla devam edin, bir farkla: "Genisletilmis ayarlar"
    secenegine "Evet" diyin (ontanimli olarak bu secenek "Hayir"dir!)