e harfimi yitirdim.

Merhabalar,

Debian net install Cd'si ile kurulumu tamamladım. Klavye ayarları için o
denli kurcaladım ki şu an ne yaptığımı dahi unuttum.

Gerek konsolda, gerekse xterm altında e harfini ve i harfini kullanamıyorum.
(ne yazabiliyor, yapıştırdığımda dahi göremiyorum). Ama ilginçtir her iki
harfin de büyüklerini görebiliyor ve yazabiliyorum.

Bir ara avro karakterini görebilmek için biryerleri karıştırmış olabilirim.
Bundan mı acaba?

Ek: xterm altında Home ve End tuşlarım da çalışmıyor. "~" (tilde miydi?)
işareti çıkıyor.

Bunlara karşın x ortamında (KDE), sözünü ettiğim problemler yok.

Yardım lütfen...

(Debian için "e" harfi ne kadar önemliymiş. Düşünün "apt-get"
yazamıyorsunuz.

Oktay Özcengiz

Oktay Özcengiz