Re: Ubnutu ağımı tanı mıyor + win açılış

Merhaba,

http://lists.debian.org/debian-testing/2005/02/msg00137.html

http://support.novell.com/cgi-bin/search/searchtid.cgi?/en/2004/05/fhassel_windows_not_booting91.html

debian-testing listesinde de buna benzer 1 problem gonderilmisti
(xp'nin boot etmemesi) sanirim bios'dan AUTO'yu LBA olarak
degistirdiginizde cozulebilir.

iyi calismalar
Baybars Uzunoglu