Re: Debian yine kurulmuyor...

On Fri, Mar 11, 2005 at 10:14:39AM +0200, Aydın Kayaz wrote:

> Merhaba Serdar Aytekin;
> Evet bende yükleme yaparken aynı türden bir hata verdi ve ben birkaç kez
> tekrar dene tekrar dene demekten sıkılarak aman ne olursa olsun devam et
> dedim ve yükleme devam etti. Kurulumu sorunsuz tamamladım ama daha sonra

O halde kurulum sirasinda modul olarak yuklenilen suruculerden sizin donanimiz
icin kritik onem tasiyan modul olmadi. Donaniminiz genel olarak kurulum ile
gelen cekirdek imaji ile tanindi, ekstra modullere (en azindan kritik olanlara)
pek ihtiyac duyulmadi. Mesela ext3 modulu basari ile yuklenmese bile
bu sizin kurulumu bir sekilde tamamlamaniza engel degil.

Degilse bu tur durumlarda kullanilan donanimada %100 bagli olmak uzere
cogu zaman kurulum cok ciddi sekilde aksayabilir, devam etmeyebilir vs. Ancak
bu durumun donanim ile %100 iliskili oldugu da unutulmamali. Yani sizde
bu tur bir davranis gosteren cd baskasinin donaniminda farkli davranis
gosterebilir. Sizin ki biraz sansli olan duruma denk geliyor :)

Ancak bu durumda donanimin cogu bilesenin kurulum sirasinda tam olarak taninmamis
olma olasigili cok yuksek. Bu durumuda kurulumu kritik bir sorun ile
karsilasmadan tamamlayabilirsiniz, donanimlarin geri kalanlarini
daha sonrada tanitabilirsiniz.

--
Saygilarimla,
Serdar Aytekin