From: Haldun Nalbantoglu [mailto:hnalbantoglu@gmail.com]
Sent: Friday, March 11, 2005 9:13 AM
To: Debian
Subject: Debian yine kurulmuyor...

merhaba;
Dün indirdiğim isolar farklı yerden olabileceği ihtimali olduğu için
""Herhangi bir
çekirdek modülü bulunamadı.? Kurulum programı sürümünün kullandığı
çekirdek  ile arşivdeki çekirdek arasında fark var." mesajı ile
karşılaştım. sizlerden gelen yanıtlarda " Debian tarafindan
hazirlanmayan (gayri-resmi) cd'leri indirmisiniz." denildi. bende bana
verilen link'den
ftp://ftp.acc.umu.se/pub/cd-images/debian-weekly/i386/ tekrar ilk iki
iso dosyasını indirdim. ama yine aynı sorunla karşılaşıyorum... Acaba
başka bir hata mı var.

linux26 yazıyoru...bir dizi işlem yapıyor. türkçe ayarları soruyor. ve
ide desteği ve cdrom algılaması ardından bu msj alıyorum.. [! !]
Kurulum bileşenlerini Cd'den Yükle penceri altında bu hatayı alıyorum.

çok istedim debian ile tanışmayı. bir türlü ulaşamadım...Hayırlısı bakalım.

Saygılarımla.