Re:

Merhaba,

masaustunde kullanacaksaniz, gnome ve kde'nin yeni surumlerini
istiyorsaniz sarge(3.1) sizin icin daha uygun olacagi kanaatindeyim,
woody kurulumunda sisteminizde olan donanimlarin modullerini kurulum
esnasinda yuklemeniz gerekiyor. Sarge kurulumu icin ve
debian'in yapisi ile ilgili bilgi almak icin asagidaki dokumanlar
gercekten cok faydalidir.

http://www.debian-tr.org/?q=sarge-install
http://www.debian-tr.org/?q=why-debian

iyi calismalar