Re: kernel derleme yardımı nerden bulabilirim

Merhaba,

>Merhabalar,

>Geçnelerde 2.4 den 2.6 ya geçiş için attıklarıma kimse cevap
>vermemişti. Ama ben genede sorunu nasıl çözdüğümü anlatayım.

>Elimdeki Sarge çok eski imiş son sarge iso sunu indirip onunla
>kuruluma başlayınca 2.6 kernel SATA diskimi ve partition larını gördü.

>Şimdi ise 2.6.8-2-386 olan kerneli 2.6.8-2-686-smp veya 2.6.10 yapmak istiyorum

>Bunu nasıl yapacağımı adım adım anlatan bir makale adresi verebilir
>misiniz öncelikle türkçe olması daha iyi olur ama yoksa ingilizcem de
>var.

Onceki iletide de bahsettigim gibi turkce olarak ;

http://www.ceviz.net/index.php?case=article&id=425

Ingilizce olarak ;

http://newbiedoc.sourceforge.net/system/kernel-pkg.html.en

>Verimli Çalışmalar...

>PS : Serdar Aytekin bey sitenizi gezdim makalelerinize fırsat
>bulabildiğim kadarı ile baktım çalışmalarınızdan dolayı sizi tebrik
>ediyorum ayrıca size teşekkür ediyorum

Tesekkur ederim. Eksik olmayin. Yazilmasi gereken epey bir belge daha birikti ancak bu aralar
firsat bulmakta oldukca zorlaniyorum. Yakinda hatirimda olan belgelerle tekrar devam edecegim.

Debian ile ilgili belge hazirlamak isteyen tum arkadaslarimiz www.debian-tr.org adresinde
yayinlanmak uzere calismalarini yine bu site uzerinen gonderebilirler. Boylece Debian konusunda
zamanla yeterli Turkce belgelere ulasmis oluruz.

Belge hazirlamanin yaninda debian-tr.org adresinde ki gunluklerinde ufak tefek ipuclari veya kisa
nasil belgeleri sunmalari bile Turk Debian kullanicilarina buyuk katki saglayacaktir.

--
Saygilarimla,
Serdar Aytekin