Re: kernel upgrade sorunu

merhabalar :)

son durum 2.4.27-2-686-smp çekirdek ile makinayı açmayı başardım ACPI
de açık sorun yok

şimdi sırada
2.4.6.8-2-686
2.4.6.8-2-686-smp

var ancak bi konuda endişelerim var

şu an hard disk i HDE olarak görüyor 2.6 büyük ihtimalle SATA olarak
görmeye çalışacak ?

o zaman tüm sistem dağılmaz mı ?

Sevgiler, Saygılar....