Re: reconfigure

Merhaba,

* Osman Yozgatlıoğlu [2005-03-01 17:39:56+0200]
> dpkg-reconfigure netbase
> dediğimde network ayarlarını yapabilmem gerekmiyor mu?

Bu paketin Woody ve Sarge surumleri farkli.  Eski surumde bazi ag
ayarlari netbase ile yapilabiliyordu, fakat yeni surumde bunu
kaldirmislar.  Paketin Debconf betiginden gordugum kadariyla, sadece
eski bir surumden yukseltme yapildiginda bir soru soruluyor.

> komut satırına geri dönüyor.
> hem readline, hem dialog seçenekleriyle ve low seviyesinde çalışıyorum.

Dolayisiyla bu durum normal.

> en azından
> dpkg-reconfigure base-config

Base-config kurulum sirasinda Debconf'a basvuran bir paket.  Tekrar
yapilandirma icin 'base-config' komutunu kullanin.