Re: kernel sorunu ?

Selam,

Cts 31 Ara 2005 14:00 sularında, Mehmet Fatih AKBULUT şunları yazmıştı:
> merhaba,

> debian paketlerini hazirlayanlar yapamislar ya da hata yapmislar ya da eksik
> yapmislar... gibi bir satir yoktu gonderdigim mailde.

Debian listesine yazıyorsunuz, bir debian paketi ile ilgili
soru soruyorsunuz. Başka anlam çıkmaz ki.
İnsan hali, onlarda hata yapıyor.

> değil kendinizde ararsınız.
>
> bu kisma bi anlam veremedim :(
Sorunu izole etmekten söz ediyorum.
Sorun çözme teknikleri ile alakalı bir durum.

> ben sadece kurulum sirasinda aldigim hatalari grupla paylasip bi cozum
> alabilir miyim diye dusunmustum.
> yanlis alsasilmissam ozur dilerim.
> hoscakalin.

Yanlış anlama yok. Ben de zaten yol gösterdim.

Esen kalın,
Nilgün