Re: kernel sorunu ?

Selam,

Çekirdeği, debian depolarından almak yerine, doğrudan
kernel.org'dan alıp kendiniz derlemeyi deneyin.
Yeni çekirdeklerde .deb ile derleme desteği kendinden
var zaten.

make menuconfig
make deb-pkg
ile deb paketi oluşuyor. initrd'yi mkinitrd ile kendiniz
oluşturacaksınız.

Hiç olmazsa hatayı debian paketlerini hazırlayanlarda
değil kendinizde ararsınız.

Esen kalın,
Nilgün

Cum 30 Ara 2005 13:58 sularında, Mehmet Fatih AKBULUT şunları yazmıştı: