Re: nfts formatlı disk

Eğer sisteminizdeki tüm işletim sistemleri GNU/Linux dağıtımlarıysa
bence hiç NTFS ile uğraşmayın. Sözkonusu disk bölümünde eğer verileriniz
varsa bir kenara yedekleyin ve o diski ext3 olarak biçimlendirin. Bu
sayede tüm sistemleriniz tarafından ortak olarak kullanılabilirler.
Diski ext3 olarak biçimlendirmek için şu komutu kullanabilirsiniz:

mke2fs -j -L Depo /dev/<disk bölümünüz>

Daha sonra her sistemin /etc/fstab dosyasına aşağıdaki satırı ekleyin:

LABEL=Depo	/depo	ext3	defaults	0	0

Tabii her sistemde bir tane /depo dizini olduğundan emin olun.

İyi eğlenceler...

Thus saith Serdar Karacay :

--
Sevgi Saygı GNU/Linux