Re: apt-get sorunu

valla üstatlarım ben çok araştırdım birkaç yabancı sitede ve şu linkde aynı soruna rastladım

http://forum.linux-sevenler.org/index.php?PHPSESSID=351504c8691a974f17790dc3d03c0ae7&topic=1433.0

ama genel bi sorunmudur bilemiyorum ...
şu anda kurulumu yapıyorum söylediğiniz gibi kararlı arşivi seçtim bakalım ne olcak ... görüşmek üzere...

On 11/19/05, Recai Oktas <roktas@omu.edu.tr> wrote:
* Ozan Enginoğlu [2005-11-19 16:22:25+0200]
> Sana çıkan hata mesajı aynen bende de çıkmıştı. Ben de net-install cd'sinden
> kurmaya çalıştığımda bu sorunu yaşamıştım yalnız şöyle bir problem vardı:
> net-install cd'si ben 2.4.* kernel seçmeme rağmen stable yerine testing
> paketlerini kullanıyordu. Bunu çözmek için kurulum sırasında kaynakları
> manuel/elle belirleme diye bir şey vardı. İnternetten stable tr sunucularını
> bulmuş ve sources.list dosyasını kurulum sırasında kendim düzenlemiştim. Şu
> anda debian kullanıyorum kernel 2.4.* ve hiç problem yaşamadım. Dediğim gibi
> [...]

Bu benim daha once bahsettigim kuskuyu kismen destekliyor:

    e2fsprogs hata raporlarindan anladigim kadariyla dogrudan  Woody
    (eski stable)->Testing (Etch) veya Unstable (Sid)  gecislerinde bu
    sorunlar oluyor.

Fakat ilginctir, bu boyle yaygin bir hata gibi gorunmuyor.  Ilk defa
burada karsilastim bu sorunla.  Soyle bir formule baglayalim konuyu.
Temel sistem kurulumunu "stable" arsivden yapacagiz.  Temel kurulum
tamamlandiktan sonra testing veya unstable istiyorsak APT kaynaklarini
uygun sekilde ayarlayip dist-upgrade yapacagiz.