Re: apt-get sorunu

merhaba

Tamam hocam şimdi netinstall cd sini indirmeye başladımm...
vaktimiz var ...
Aslında elimde netinstall cd si de var onu da denedim. Kurulum sırasında hata vermişti. test de etmiştim sorunsuzdu anlamadım bu işi zaten. ama bir daha indrip iyi bir cd alıp denemek istiyorum. bu işi sökene kadar biraz başınızı ağrıtıcam kusura bakmayın...

iyi günler...kolay gelsin...!

On 11/19/05, Recai Oktas <roktas@omu.edu.tr> wrote:
Merhaba,

* ulami star [2005-11-19 03:21:08+0200]
> ilk verdiğiniz komutu geçemedim ;
[...]

Bu kadar problem olmamaliydi.  Mutlaka gozden kacirdigimiz bir nokta
var, neyse canimiz sagolsun :-).  Saniyorum vaktimiz var, soyle
yapsak...  Asagidaki Sarge netinst ISO'yu (~100MB) indirin ve oradan
kurulum yapin.  Kurulumda arsiv olarak stable'i secin.

http://cdimage.debian.org/debian-cd/3.1_r0a/i386/iso-cd/debian-31r0a-i386-netinst.iso