Re: .pdb dosyalarını okumak için program

* Linux Liste [2005-11-10 14:32:16+0200]
> Zamaninda --5 yil evvel galiba, ben de ROM dosyasi bulamayinca Palm Vx
> almistim. ROM dosyasini da ozelden mailleyebilirim. O ki tibbi amacla
> kullanacak arkadas..

Bence gayet makul bir teklif bu. :-)  Sonucta bir dagitim yapmiyorsunuz,
masum/durust kullanim kapsaminda degerlendirilebilir.

> Ama sadece dokumanlari okumak icin converterlar daha pratik.

Boyle bir basarili ve acik kaynak cevirici (PDB'den HTML'e) bilmiyorum,
hayal meyal hatirladigim programlar var, ama onlari sadece PDB dokumu
(text dump) almak icin veya cok acik sekilde belgelenmis, standart Palm
formatlari icin (adres defteri, memo vs gibi) kullaniyordum.  Varsa bu
nitelikte bir program, olur tabii.  PDB, Palm platformunda kullanilan
bir ust dosya bicemi diye biliyorum.  Yani uygulamaya ozgu dosya
bicemini sarmalayan bir ust bicem; HTML->iSilo bicemi->PDB, PDF->PDB
vesaire gibi.  iSilo ozelinde konusursam, bu donusumun hicbir kalite
farki yasamadan ters yonde yapilabilmesi icin yine iSilo'nun yardimi
gerekir gibi geliyor bana (arastirmadan soyluyorum).  Varsa boyle bir
F/OSS donusturucu ogrenmek isterim ama, burada bana bazen soruyorlar.