Re: Skipping already loaded module

* Murat Sağlam [2005-11-09 20:33:36+0200]
> 2.6.12 serisi standart 386 debian kerneli yüklü bir sistemde forcedeath,
> sata_nv, echi_usb... gibi moduller başında renkli bir yıldızla (*
> şeklinde) "skipping already loaded module" mesajı veriyor, bu mesajı
> boot mesajları arasında görüyorum. Anladığım kadarıyla bu modüller boot
> işlemi sırasında iki kere yüklenmeye çalışıyor. /etc/modules e baktım bu
> modüller burada yer almıyor. Söz konusu modüllerin ikinci defa
> yüklenmesini nasıl engelleyebilirim?

Zaten engellenmis iste. :-)  Ikinci defa yuklenmeye calismiyor, ikinci
defa yuklenmemesi icin atlaniyor.

Bu iletiler discover1'e ait.  /etc/init.d/discover baslangic betigini
biraz gurultulu (verbose) yapmislar, bence guzel ;-).  Betigi ustun koru
inceledim.  O bilgilendirme iletilerinden rahatsiz olabilecekler icin
ilk bakista farkettigim bir "sessiz-ol" secenegi goremedim.