Re: Ethernet DHCP

* Selcuk Erdem [2005-11-09 20:08:54+0200]
> Ben discoverı kapattım, netapplet kullanıyorum. Panelde çalışan
> kullanışlı, kolay bir uygulama. Asıl bu vesileyle başka bir şey
> soracağım. Sarge'dan Etch yükselttim geçenlerde, ayarlama sırasında
> yerel loopback ve lo ile ilgili pek anlamadığım bir şey sordu, ben de
> evet dedim, galiba default cevapdı. Şimdi ağ izleyicide bir hareket
> gözüküyor -alma, gönderme. Bunun bir zararı var mıdır, yoksa doğrusu bu
> mudur?

Ag izlecinin (baslica) gorevi zaten o trafigi gostermek, yoksa ben mi
anlayamadim, 'lo' arayuzune iliskin bir hareketlilik mi var?

Etch d-i'i (ceviriler haric) henuz denemedim.  O yapilandirma
sorularinin d-i'a ait oldugunu sanmiyorum (etherconf olabilir?).
Ontanimli gecmisseniz kesin zararsizdir :-)