Re: işlemci özellikleri

Çrş, 2005-11-09 tarihinde 15:46 +0200 saatinde, Murat Sağlam yazdı:
> Pratik yararları konusunda ciddi bir farktan söz etmek pek olası değil
> gibi geliyor bana. Yine de denemekte fayda var belki dikkat etmediğiniz
> bir sorun çözülür, CPU daha az yüklenir v.s. Aslında mplayer ile bir
> sorununuz yoksa, bırakın öyle kalsın derim ben :)
>
> Yine de bu destekleri aktif hale getirmek isterseniz mplayer 686 veya
> daha da iyisi k7 paketlerini kurmanızı öneririm. Bu paketler marillat
> depolarında ve mplayer'ın sitesinde bulunabiliyor.

Merhaba,
Çalışan Mplayer zaten marillat k7.

$ dpkg -l mplayer*
ii  mplayer-k6     1.0-pre7-0.0   The Ultimate Movie Player For Linux
ii  mplayer-k7     1.0-pre7-0.0   transitional dummy package which can
be safe

Bu durumda kurcalamak daha iyi görünüyor sanırım.
Teşekkürler, İyi çalışmalar.
--
Zeki Çatav
http://kalpdamar.hekimi.com