Re: işlemci özellikleri

Dr. Zeki Çatav yazmış:

Aşağıda Mplayer kullanırken oluşan çıktıda MMX2, SSE, 3DNow, 3DNow2 gibi
desteklenen ama kapatılmış yapılardan bahsediliyor. İşlemci AMD Athlon
XP-M 2400. İşlemcinin bu özellikleri açılabilir mi? Pratik yarar veya
zararı nedir?

Pratik yararları konusunda ciddi bir farktan söz etmek pek olası değil gibi geliyor bana. Yine de denemekte fayda var belki dikkat etmediğiniz bir sorun çözülür, CPU daha az yüklenir v.s. Aslında mplayer ile bir sorununuz yoksa, bırakın öyle kalsın derim ben :)

Yine de bu destekleri aktif hale getirmek isterseniz mplayer 686 veya daha da iyisi k7 paketlerini kurmanızı öneririm. Bu paketler marillat depolarında ve mplayer'ın sitesinde bulunabiliyor.

MPlayer 1.0pre7-3.3.5 (C) 2000-2005 MPlayer Team
CPU: Advanced Micro Devices Athlon MP/XP/XP-M Barton (Family: 6,
Stepping: 0)
Detected cache-line size is 64 bytes
MMX2 supported but disabled
SSE supported but disabled
3DNow supported but disabled
3DNowExt supported but disabled
CPUflags:  MMX: 1 MMX2: 0 3DNow: 0 3DNow2: 0 SSE: 0 SSE2: 0
Compiled for x86 CPU with extensions: MMX

Teşekkürler, İyi çalışmalar.
iyi çalışmalar,

begin:vcard
fn;quoted-printable:Murat Sa=C4=9Flam