gksu wrong password hatası

Selamlar

Sistemimi testing den unstable'a upgrade ettikten sonra gksu arayüzü
ile ilgili sıkıntı yaşamaya başladım.
Alt+F2 ile verdiğim gksu gedit (veya herhangi bir başka komut)  doğru
root şifresi girmeme rağmen

Failed to run /usr/sbin/synaptic as user root:
 Wrong password.

hatasını veriyor.  konsol üstünde su komutu sorunsuz çalışıyor.  gksu
ve su  programlarını tekrar kurulum yaparak test ettim ama hata devam
ediyor.   Bu sorun daha önce ubuntu da bug olarak bildirilmiş ama 2
sürüm çnceki bir bug. nitekim bende çözüm işe yaramadı.  Daha fazla
ortalığı karışmadan bir sormak ta fayfa olur diye düşündüm.

Teşekkürler
Alp Özkan

--
"may the force be with you."