NOQUEUE: SYSERR(www-data): can not chdir

Merhaba,
Debian 3.1 apache php4 yüklü sistemime cpanel kurmaya çalıştım. Bazı hatalar
sonucunda kurulum tamamlandı. Kurulumdan sonra sistemin çalışması
garipleşince kurulan dosyaları kaldrıdım ve sistemi eski haline getirdim.
Fakat php kullanarak mail fonksiyonu ile mail göndermeye çalıştığımda
aşağıdaki hatayı veriyor. Daha önceden normal çalışlıyordu.
/var/spool/mqueue-client/   dizininin haklarında bir değişiklik olmamış.
Cpanel kurulmadan önceki hali ile aynı. Sizce sorun ne olabilir.

NOQUEUE: SYSERR(www-data): can not chdir(/var/spool/mqueue-client/):
Permission denied

Saygılarımla
Ahmet DURUÖZ