Re: kararlı sürüm için monodevelop kuramıyorum

Eğer deb paketlerinden kuramazsanız size
http://www.mono-project.com/Downloads adresindeki "Linux Installer for
x86 (All distributions)" şeklinde geçen çalıştırılabilir dosyayı indirip
normal kullanıcı hesabınız ile kurmanızı tavsiye ederim. Sorunsuz bir
şekilde kurup kaldırabilirsiniz. Yaklaşık dosya büyüklüğü 50Mbyte kadar.