squid proxy squidguard

Merhaba,

su an ukrayna da bulunmaktayim ve bir tanidigimin sirketine ufak bir ag kuruyorum (20) bilgisayar var.
oncelikle msn kazaa icq gibi programlari bloklamak ve internet paylasimi icin squid ve squidguard kullanmaya karar verdim

google da yaptigim aramalar sonucunda

squid.conf icerisinde

acl sirket src 192.168.0.0/255.255.255.0

http_access allow sirket

satirini ekledim
daha sonra icerisinde

.exe$ .mp3$ .zip$ vsvsvs satirlarini bulunduran yasak isimli bir dosyayi /etc/squid icine kaydettim.

squid.conf icerisine de sunlari ekledim
acl yasak urlpath_regex -i "/etc/squid/yasak"
http_access deny yasak

squidguard in blacklistini cektim.

http://www.suretecsystems.com/docs/proxy-guide-en/sg-config.html

adresindeki squidguard configurasyonunu uyguladim blacklist ve log adresini orjinailndekiyle degistirdim.

simdi bu ayarlar ile bilgisayarlar proxy yardimi ile internete cikiyorlar fakat hic bir engel ile karsilasmiyorlar  istedikleri siteye girebiliyor istedikleri dosyalari cekebiliyorlar

yukarida ki sitede squid.conf un redirect bolumune

redirect_program /usr/bin/squidGuard -c /etc/squidGuard.conf
yazin diyordu fakat yazdigimda hic bir bilgisayar internete cikamiyordu firefox proxy e erisilemiyor gibi bir hata veriyordu.

nerde hata yapiyorum ya da bana bu isi duzgun bir sekilde anlatan bir kaynak gosterir misiniz.