Re: squid proxy squidguard

Merhaba...
Yüksek ihtimalle acl tanımladıktan sonra izin verip yasakladığınız
yerde bir yanlışlık yapıyorsunuz. acl'ler yazıldığı sıra ile
çalıştırılır eğer siz
http_access allow sirket
yazdıktan sonra
http_access deny yasak
satırını yazarsanız birinci kural çalışacak ve istek ikinci kurala hiç
uğramayacaktır.
bu durumda önce
http_access deny yasak
daha sonra